Bine ati venit pe Lecado

×

Acest website folosește cookie-uri pentru a stoca informații pe calculatorul tău. Unele cookie-uri sunt esențiale pentru funcționarea site-ului, pe când altele ne ajută să îmbunătățim experiența oferită. Înainte de a continua navigarea site, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

PERMITE
+ Facebook Messenger

Acest cookie permite utilizarea modulului de Facebook Chat direct pe site-ul Lecado.

+ Facebook Pixel

Utilizăm module cookie de marketing pentru a ne ajuta să îmbunătățim relevanța campaniilor publicitare. Scopul acestui modul este de a reusi sa masuram rezultatele reclamelor Facebook, si de a reusi sa aducem clientilor care trebuie produsele care trebuie.

Politica de retur

Returnarea produselor

In cazul in care coletul adus de catre curier nu este in stare buna si prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus, etc)

Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale, care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza continutul acestora (de exemplu: prafuirea/ murdarirea exteriorului pachetelor, indoirea usoara a colturilor, etc).

Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

CLIENTUL Lecado Online poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui contract la distanta, in urmatoarele situatii:

  1. Coletele prezinta deteriorari severe sau produsele au defecte de fabricatie.
  2. Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic (care prezinta deteriorari evidente) vor fi refuzate.  Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
  3. Produsele au fost livrate sau facturate gresit
  4. Produsele au specificatii gresite pe site fata de realitate

"Clientul  are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor" conf. O.G. 130/2000 si modificarile din OUG 34/ 2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse de pe site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, se aplica definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 16

In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila Lecado Online SRL. – colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu lecado.ro).

Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Clientul este obligat sa notifice Lecado Online intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor si comunicarea acestui fapt catre Lecado Online.

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a Lecado Online in termen de 14 zile de la receptionarea produsului. Daca inlocuirea nu este posibila, se va returna contravaloarea lui sau se poate achizitiona un alt produs.

Clientul care a notificat Lecado Online conform precizarii de mai sus, are responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la LECADO ONLINE SRL in maxim 14 zile lucratoare de la data receptionarii produselor, bineinteles cu expedierea notificarii (cu confirmare de primire din partea Lecado Online si trimitere prin curier/ posta (costul cel mai convenabil). In caz contrar Lecado Online considera cererea ninvalida si poate refuza returul.

Produsele se vor trimite cu toate documentele primite care l-au insotit si cu formularul de retur. Utilizarea serviciilor de curierat permit urmarirea coletului, dar Lecado Online nu este responsabila pentru coletele pierdute pe drumul de retur al produselor.

Clientul Lecado Online nu poate returna produsele cumparate prin intermediul unui contract si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

-Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit

-Cererea de returnare cauzata de oricare situatie prevazuta la punctele 1 - 4 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile lucratoare, din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.

In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele declarate in punctele 1 - 4, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Conf.O.G. 34/2014 art. 16 Lecado Online isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care:

- prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produsele extrem de fragile sau casabile (daca este cazul).

- produsele sunt confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea returului de catre Lecado Online. Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.

In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile de la punctele 1 pana la  4, iar Lecado Online nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi Clientului contravaloarea produsului.

Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/reexpediere vor fi suportate de catre client, la costurile pe care le stabileste impreuna cu un Curier pentru livrari standard, exceptie facand situatiile prezentate la punctele 1 si 2, precum si in cazul de la punctul 4, situatie in care Lecado Online va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unor produse gresite, cheltuielile de returnare sunt in sarcina Lecado Online.