Bine ati venit pe Lecado

×

Acest website folosește cookie-uri pentru a stoca informații pe calculatorul tău. Unele cookie-uri sunt esențiale pentru funcționarea site-ului, pe când altele ne ajută să îmbunătățim experiența oferită. Înainte de a continua navigarea site, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

PERMITE
+ Facebook Messenger

Acest cookie permite utilizarea modulului de Facebook Chat direct pe site-ul Lecado.

+ Facebook Pixel

Utilizăm module cookie de marketing pentru a ne ajuta să îmbunătățim relevanța campaniilor publicitare. Scopul acestui modul este de a reusi sa masuram rezultatele reclamelor Facebook, si de a reusi sa aducem clientilor care trebuie produsele care trebuie.

Cum Comand Online

Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe SITE.

Produsele si/sau Serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.

Prin finalizarea Comenzii Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui Document si Comanda Plasata,  in caz contrar va fi raspunzator pentru orice consecinta determinate de aceste erori (ca de exemplu, fara a se limita la Comanda intarziata, transmisa gresit, etc).

Lecado Online SRL nu poate fi considerat raspunzator pentru informatii introduse eronat in urma carora pot aparea intarzieri de livrare. In acest caz, toate taxele de transport necesare reexpedierii coletului vor cadea in sarcina Clientului. Tot in acest caz, Lecado Online SRL nu poate fi considerat raspunzator pentru nici un prejudiciu suferit de Client ca urmare a intarzierii in livrarea Comenzii.

Prin lansarea comenzii, CLIENTUL consimte ca Lecado Online poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Lecado Online (telefonic sau email) pentru confirmarea personala a comenzii in urmatoarele scopuri:

  • Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de catre CLIENT.
  • Validarea de catre CLIENT a contravalorii comenzii efectuate, si incluzand in functie de situatie si alte servicii cu valoare adaugata (i.e. transport, etc)
  • Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor.
  • In cazul in care COMANDA nu poate fi confirmata din diverse motive (tehnice, umane, forta majora, etc.) in cel mult 3 (trei) zile lucratoare, aceasta este anulata automat. Clientii accepta ca Lecado Online nu poate fi fortat sa livreze o comanda care nu a fost confirmata in conditiile de mai sus.

Lecado Online SRL poate denunta unilateral si anula imediat o comanda efectuata de catre Client, chiar si fara o notificare trimisa  Clientului in prealabil, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta si fara ca o parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii:

  • Banca emitenta a cardului Clientului nu accepta tranzactia, in situatia platii online;
  • Tranzactia e nevalidata de catre procesatorul de carduri agreat de Lecado Online, in cazul platii online;
  • Datele furnizate de catre Client pe site sunt incomplete sau incorecte
  • Activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Lecado Online si/sau partenerilor acestuia.
  • O livrare nereusita catre acelasi client din motive ca refuz plata contravaloare comanda, destinatar negasit la adresa dupa 2 incercari, destinatar care nu raspunde la telefon
  • Pentru orice alte motive obiective.

Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat.

In cazul in care Clientului renunta la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, in sensul blocarii in contul Clientului a contravaloarii produselor si serviciilor achizitionate de catre acesta, suma aceasta va fi deblocata de catre Lecado Online in maxim 14 de zile de la data la care Lecado Online a luat la cunostinta de acest fapt.

In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata cu card bancar nu sunt disponibile pe stoc, Lecado Online va informa Clientul asupra acestui fapt si va dispune deblocarea in contul Clientului a contravalorii acestor produse, in cazul in care aceasta suma a fost blocata pe cardul Clientului, in maxim 14 zile de la data la care Lecado Online a luat la cunostinta acest fapt.

O comanda plasata nu poate fi modificata. Daca clientul doreste modificarea unei comenzi (includerea sau renuntarea la produse) acesta va anula comanda care nu se incadreaza in dorintele sale sau e gresita si va face o noua comanda in sistem.

Din momentul in care Clientul valideaza contravaloarea comenzii realizate sau in care Lecado Online informeaza Clientul de faptul ca a fost validata omanda, relatia intre client si prestator devine Contract la Distanta, conf. O.G.34/2014 art. 2.

Detaliile privind livrarea produselor, inclusiv dar nelimitat la timpul necesar livrarii, nu constituie o obligatie contractuala din partea Lecado Online SRL, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.

In cazul in care un Clientul isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii. Se vor lua in considerare noile date modificate pentru contractele viitoare si, doar daca este posibil, pentru livrare si contact pentru contractele in curs de derulare.

Comanda telefonica

Clientul /Membrul siteului nu poate realiza comenzi telefonice, ci poate fi doar ajutat sa isi creeze un cont pe SITE pentru a plasa comanda online.